Alla inlägg under mars 2013

Av Amanda Andersson - 29 mars 2013 21:08

Idag fyller jag år.. Inte världens bästa födelsedag men..

Nu är jag 15 iaf!

Och de firar jag med att sitta oh chatta med underbara Linnea & underbara brorsbarn!

finns nt så mke mer att säga men bloggar nog mer imorgon om jag hinner!!


Puss // Amandaa

Av Amanda Andersson - 28 mars 2013 08:57

Sorry för jag nt bloggat !

Men har nt hänt så mke i mitt liv!

jag har vatt sjuk igår oh idag !

(blev sjuk i tisdags kväll) när jag va hos min storasyster på kalas då hon fyllde år i tisdags!

Men iaf! imorgon fyller jag byxmyndig..

De är nog första gången jag inte längtar till min födelsedag!

Men nu kan jag nt blogga mer ska gå oh sova lite till så godnatt !


 

Bjuder på bilden!

Av Amanda Andersson - 24 mars 2013 13:31

Idag va jag med Greger igen! men bara t. 12 ! :'(

Alltid lika kuul! Vid 11 ringde jag till Natta! oh ÄNTLIGEN svara hon ! saknar henne ännu mer nu !Hoppas jag får träffa min fina snart ! oh hoppas hon kmr t. skolan imorgon ! Börja nästan gråta när hon svara för jag har inte känt innan att jag saknar henne så men sen när jag fick höra hennes röst igen så kom jag på hur mke jag egentligen saknar henne!

Höra hennes gulliga skratt !

Längtar till onsdag! ba vi kan va då! ;*

Älskardig föralltid! glöm aldrig de!

DU är kke nt min bästizz fästizz längre! men jag älskardig exakt lika mke!

 

Av Amanda Andersson - 23 mars 2013 23:15

Idag har jag vatt med Greger! 09.35 - 18.00

Sen hem & pluggapluggaplugga

Tack för en alldeles underbar dag !

När man kmr hem duschar man liite & sen stänger man på datorn..

Sitter där i några timmar!

De slutade med att Linnea satt oh fråga mig tyyp 10 ggr vad jag ville ha när jag fyllde år,,

Men sa varje gång INGENTING!

då jag fyller år på fredag! byxmyndig..

Vill inte, vill inte,VILL INTE!

Men antar att de nt går att välja !

Elin har redan köpt present så får vell va glad över att jag har underbara vänner istället som jag ÄLSKAR över allt annat på jorden ! Ni är bäst ! ;* <3


Av Amanda Andersson - 22 mars 2013 15:51

 

Du är så grymt fucking underbar!

Jag kan nt lita på dig t. 100 % längre men..

Du är en av mina bästavänner!

Du har hjälpt mig genom sjukt mycke !

Utan dig hade jag aldrig klarat mig !

Du & jag har bara bråkat en enda gång oh de va igår!

Jag vill aldrig bråka med dig igen men de visar bara äkta vänskap även om man hatar oh bråka!

Jag vill absolut aldrig förlora dig !

Du förändrade mitt liv t. ngt bra!

oh igår när jag nästan förlorade dig va jag så jävla rädd att jag grät!

Jag kommer aldrig glömma de & jag är fortfarande jättearg på dig även om jag trodde att jag aldrig skulle kunna bli arg på dig!

Så hoppas att de ALDRIG mer händer igen.

Går inte förklara med ord vad du betyder för mig!

ÄLSKARDIG FÖRALLTID ÄLSKADE DU!!!!!!!! :** <3

Av Amanda Andersson - 22 mars 2013 07:10

 

Känner dig nt så jättebra men du verkar jättesnäll oh är grymt söt!

Vill gärna lära känna dig bättre!

Älskardig!     

Av Amanda Andersson - 22 mars 2013 06:55

 

Felicia!

Du är söt & verkar snäll!

vill gärna lära känna dig bättre!

Men du går på vimar iaf vet jag!

Av Amanda Andersson - 21 mars 2013 20:26

 

Jessica!

Känner dig nt så bra men du verkar snäll!

Du finns alltid där & du är grymt söt!

Älskardig!   

Presentation

En glad tjej för de mesta på 14 snart 15 vårar, som älskar hålla på med djur & va med vänner ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards