Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda Andersson - 28 februari 2013 19:50

Bara för jag har grym sommar och vårkänsla tänkte jag lägga upp (dom flesta är nog från Böda & Västervik!)  

 

 

Syskonkärlek första sommarkvällen utanför Böda !   

 

Kvällsdamp med storasyster!

Mamma & Anton på tur ut i vågorna ! ^^ 

 

 

Emelie och mitt <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   


Av Amanda Andersson - 27 februari 2013 21:45

Idag har jag varit på stan med bästa älsklingen !

Mycke skratt & mycke vänskapskärlek..

Sen hade jag tyyp damp hela kvällen !

Men slutade nt bra när jag va nära på att förlora världens finaste vän..

Men ska dra ohh sova nuw.. så byye,bloggar mer imorgon kväll om vad jag gjort !! :* <3

Av Amanda Andersson - 25 februari 2013 20:30

Sorry för jag nt bloggat !

Jag har varit sjuk !!

Jag har bara luggit i sängen och absolut nt orkat ngnting !

Men imorgon ska jag till skolan iaf och träffa dom finaste!

Och nu sitter jag och pratar med finaste Elin och Natta på facebook !

Meen nu ska jag dra oh va social med familjen liite !

oh sova tidigt efter det senaste jobbiga dygnet !

Sååå byyyyeee !


// Amanda ! :)

Av Amanda Andersson - 22 februari 2013 20:01

Idag har jag vatt på stan med Natta Elin och Emelie!

Inte den dag jag önskat mig men jag har fått stöd av världens finaste Elin & Natta!

Jag som hade sett fram emot att träffa Natta efter en vecka ohh så blire såhär..

Men tack endå för dagen även de som hämde!

Vi borde göra om de ngn gång så de blir bättre!

för känns som de blev totalförstört !!

Av Amanda Andersson - 21 februari 2013 20:04

Dagen !!


Dagen börja med att Elin skicka sms t. mig vid ungefär 20 i 8 ! Jaa.. tack för de älskling !

Men iaf! vid fem i 9 gick jag upp!

åt lite frukost, borstade håret & tänderna, sminka mig och platta håret !

sen satte jag mig vid facebook.. ovanligt.. !

Vid ungefär 10 i 12 gick jag till Greger!

Där dampade jag sönder i några timmar i typ nästan 8 timmar på rak,. hahahahhaha!

tack för ni fick mig att skratta och stöttat mig idag !

Ni fick mig att tänka på annat idag !


SNÖÖÖÖKRIIIIG Med Martin idag oxå !

najjsbajjs!

haha..



Imorgon kör vi på ännu mer garv! haha..

När man träffar Natta garvar man 24/7 så hon och jag kmr vell garva åt tråkiga saker som vanligt ! hihi..

Men blir tjejjdag imorgon på stan ! hihi.. vi ska hare bääst !     


Längtar gryymt megamkt t. imorgon! snacka om taggad brud här !!


Träffa Bästizz fästiizz igen !!

inte träffat henne på exakt en vecka dåå !

Och älsklingen träffa jag igår men saknar henne lika mkt endå !!

och Emelie träffa jag igår med saknar henne asmkt md!

ÄLSKARER !! ;********


Av Amanda Andersson - 20 februari 2013 17:30

 

Ett stort grattis till underbaraste pojken som idag fyllt 2 hela år !

Hoppas du firat med massa presenter!!

Moster älskardig!!   

Av Amanda Andersson - 19 februari 2013 17:43

DAGEN !

 

Dagen har varit rolig & bra!

Jag gick på såndär sportlovsgrejjsimojs t. 1 ! Det va drygt som fan men..

Nu har jag precis kommit hem från greger !!

Vi har haft superduperkuul!

Jag Greger,Martin,Michael,Kim,och Simone!

Tack för en underbar dag hörni med massa skratt !

Utan er vet jag nt vad jag skulle göra!!

 

// Amandaa

Av Amanda Andersson - 18 februari 2013 17:15

Jaha...

Idag har jag vatt på sportlovsskola.. drygaste jag vatt md om trorja.. hahah..

men de va iaf bai 4 timmar..

seen drog man hem, bytte om!

sen drog jag ner t. Greger!

sminkade mig däär!

Och sen gick man ohh nörda hennes mobil (facebook och facerapa henne sjklart!)

Men iaf dom jag va med va Martn Michael Simone,Ida,Kim,och Greger !

Och kändes som jag va med Natta med eftersom vi prata i tele hela jävla kvällen !!

En hel massa garv blire jämt när ordet Natta Pettersson är inblandat !   

 

HAHA! tack för en underbar dag hörni!

Ni är guld värda!

  

Presentation

En glad tjej för de mesta på 14 snart 15 vårar, som älskar hålla på med djur & va med vänner ! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards